0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
نحوه ارسال کالا

ما مطمئن هستیم که شما حساسیت خاصی برای نحوه ارسال و شرایط تحویل کالای خود دارید ، به همین خاطر این حساسیت را نیز ما در روش ارسال خود اعمال می‌کنیم. مجموعه قائم آی تی با تجربه بالا در فروش آنلاین، تجربه یک خرید اینترنتی فوق العاده را به شما تضمین می‌کند

نحوه ارسال کالا از فروشگاه اینترنتی قائم آی تی در روزهای عادی به روشهای متنوعی صورت می‌پذیرد که هزینه آن به عهده مشتری می‌باشد، (در شرایط ویژه مانند روزهای شلوغ و پرازدحام مانند دوران قرنطینه یا اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان و روش ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد، هماهنگی های لازم در شرایط خاص از طرف انبار توزیع قائم آی تی صورت می‌پذیرد)

محدوده استان تهران

سفارش های داخل تهران به چند روش زیر انجام میگیرند که عبارتند از :

1-تحویل حضوری 

شما میتوانید خرید خود را کامل کنید و در انتها گزینه تحویل حظوری رو بزنید و یک ساعت پس از ثبت موفق سفارش میتونید یا خودتون یا نماینده خودتون یا پیک که با گفتن شماره سفارش کالارا تحویل بگیرند .

2-پیک موتوری 

پس از ثبت سفارش مرحله پیک موتوری رو انتخاب کنید و در مناطق 22 گانه تهران با هزینه مشخض شده در سایت در بازه های زمانی که انتخاب راحت تری رو براتون بهمراه داره سفارشتون رو کامل کنید 

3-پست چاپار تیپاکس 

شما اگر اطراف تهران تشریف دارید میتونید با انتخاب یکی از گزینه های پست / چاپار / تیپاکس نهایتا 72 ساعت بعد از ثبت سفارشتون کالاتون رو تحویل بگیرید . 

 

نکته: ارسال کالا در محدوده شهر توسط پیک و تعرفه آن طبق نرخ رسمی و بعهده مشتری است.

ما همواره تلاش می‌کنیم که شما در کمترین زمان ممکن کالای خود را دریافت کنید. تیم خدمات مشتریان قائم آی تی، قبل از ارسال کالا جهت هماهنگی و در صورت بروز هرگونه مشکل در زمان ارسال، با شما تماس خواهند گرفت، قائم آی تی همه تلاش خود را می‏‌کند تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد.

ما شما را درگیر پیچیدگی های انتخاب شرکت حمل واسط نخواهیم کرد و بهترین انتخاب از نظر سرعت و صحت تحویل مرسوله را از طرف شما انجام خواهیم داد،البته شما همیشه حق انتخاب خواهید داشت.