0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
قوانین تعویض و بازگشت کالا

رضایتمندی مشتریان همواره از اولویتهای اصلی قائم آی تی بوده، تا هر سفارشی در شرایط مطلوب، مورد تایید و انتظار مشتری ارسال گردد. با این وجود ممکن است مشتری بنا به دلایلی محصول خریداری شده را مرجوع یا تعویض نماید،با توجه به اصل مشتری مدار بودن قائم آی تی که شعار اصلی ما می باشد، در این صورت مفاد زیر به عنوان شرایط قانونی حاکم بر خرید اینترنتی، معتبر و مورد توافق طرفین خواهد بود :

7روز ضمانت تعویض یا بازگشت کالا

از اقدامات مهمی که فروشگاه اینترنتی قائم آی تی برای سهولت خرید مشتری انجام داده، 7 روز گارانتی تعویض یا بازگشت کالا است. طبق این خدمات شرایطی فراهم است که مشتری بتواند در صورت راضی نبودن از کالا، آن را با کالای دیگری جایگزین کند یا کالا را بازگرداند. این خدمات در شرایط خاص به مشتری ارائه می‌شوند که در شامل :
1.کالا یا محصولی که قرار است مشمول گارانتی تعویض کالا شود، باید قبل از گذشت 7 روز از زمان تحویل ، به مجموعه بازگردانده شود. در غیر این صورت شرایط گارانتی 7 روز تعویض کالا منتفی خواهد بود. همچنین مغایرت کالا،که شامل مغایرت رنگ یا سایز می باشد، نهایتا ظرف مدت 24 ساعت باید به کارشناس پشتیبانی قائم آی تی اطلاع داده شود.
2.هرگونه استفاده ناصحیح، دستکاری، تعمیر، حمل و نقل نادرست ، گارانتی محصول را به کلی باطل می‌کند.
3. جهت استفاده از 7 روز گارانتی تعویض کالا، کاربر باید تمامی متعلقات سفارش و محصول که شامل: فاکتور، کارتن، جعبه اصلی و... می‌شود را نزد خود نگه دارد. اگر در محصول پس گرفته شده کمبودی مشاهده شود، تعویض کالا انجام‌ پذیر نخواهد بود.
برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
4. بر اساس اصل مشتری مداری قائم آی تی حتی در صورت انصراف از خرید می توانید کالا خریداری شده را مرجوع کنید، فقط این نکته توجه داشته باشید که :
تنها در صورتی امکان‌پذیر است که هیچ دخل و تصرفی در محصول صورت نگرفته باشد. کارتن، جعبه و جزئیات بسته‌بندی محصول مثل: پلمپ و شیرینگ نباید باز نشوند. همچنین برچسب‌های محصول نباید دستکاری و مخدوش شده باشند.

 شرایط بازگشت:

1.بازگرداندن کالا قبل از هماهنگی با قائم آی تی قابل پذیرش نخواهد بود.
2. مشتریان تهران برای ارسال کالا و هماهنگی پیک جهت تحویل گرفتن محصول باید با پشتیبانی قائم آی تی در تماس باشند. در صورتی که در لحظه تحویل، آسیب‌دیدگی کالا مشهود باشد، مشتری می‌تواند از تحویل گرفتن کالا خودداری کند و موضوع را به تیم پایش قائم آی تی اطلاع دهد.
3. مشتریان شهرستانی می‌توانند از "پست پیشتاز" برای بازگشت محصول استفاده نمایند.
4. قائم آی تی هزینه بازگرداندن محصولاتی که شامل شرایط تعویض و بازگشت کالا می‌شوند را پرداخت می‌کند. در صورتی که محصول به دست کارشناسان قائم آی تی برسد و مشکل محصول تایید نشود، هزینه بازگرداندن کالا با فرستنده (خریدار) خواهد بود. در این صورت هیچ مسئولیتی به عهده قائم آی تی نخواهد بود.
5. از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد. عودت وجه منوط به اعلام شماره حساب بانکی از سوی کاربرخریدار می باشد. در صورت تاخیر در اعلام حساب بانکی هیچ مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.